marți, 1 ianuarie 2008

BRIOSE CU CIOCOLATA SI NUCI

Sursa: culinar.ro



130 g unt
100 g zahar tos
3 oua
nuca maruntita
250 g faina
1 plic praf de copt
130 ml lapte caldut
fulgi de ciocolata
2 plicuri zahar vanilat
1 praf de sare
coaja de lamaie (Dr. Oetker Finesse)

- untul se topeste si se raceste
- intr-un castron se pun ouale intregi, impreuna cu zaharul, zaharul vanilat si sarea
- se mixeaza pana isi dubleaza volumul
- se adauga faina amestecata cu praful de copt si se mixeaza tot timpul
- se adauga laptele caldut, coaja de lamaie si untul topit si racit
- mixam intr-una in timp ce le adaugam
- se mixeaza pana aluatul face bule-bule
- adaugam fulgii/bobitele de ciocolata si amestecam cu o lingura
- turnam aluatul in formele cu hartie in ele sau tapetate (3/4)
- punem deasupra bucatetlele de nuca trecute prin faina
- 30 min -> 175 grade C (eu le-am testat cu paiul)
- cand sunt gata le pudram cu zahar

Un comentariu:

Anonim spunea...

Imi place foarte mult reteta, tocmai am facut-o astazi si cred ca este cea mai buna reteta pentru briose pe care am incercat-o pana acum. Dar am o intrebare, in ce fel de tava coaceti briosele ? Eu am pus formele de carton intr-o tava mare de cuptor si s-au cam dezmembrat..