sâmbătă, 21 aprilie 2012

Tort accident :))








De ziua Maiei, am vrut sa fac o amandina .... am separat 3 oua corect, iar la al 4-lea am pus galbenusul in albusuri :)))) Stiu, e amuzant cand esti de partea  cealalta a monitorului ;).... dar eu m-am enervat ... si m-am tot gandit ce sa fac ... asa s-a nascut acest tort, pe care l-am papat cu familia, atunci cand am sarbatorit pitica :)

Asadar, cele 4 oua au fost amestecate bine si am continuat cu reteta de chec simplu, facand din el ... blatul ... deh, daca-i incercare, sa incercam, nu ??:)) Am obtinut aceasta inimioara minunata, pe care am taiat-o in 3 .... am insiropat primul blat cu sirop de zahar caramel ...

- am pus pe el o crema obtinuta la fel de rapid sintr-o budinca preparata cu mai putin lapte decat scria pe plic, pe care RECE am amestecat-o cu un pachet de unt 
 - am pus al doilea blat, care dupa cum vedeti a fost ca vacuta din Alpi :))), l-am insiropat si pe el ...
 - si am intins un strat generos de gem de caise peste el :)

 - am acoperit cu ultimul blat, insiropat si el, si apoi am decorat dupa cum m-a taiat capul ...



N-a existat o secunda in care sa nu ma intreb cum va iesi ... n-a existat nicio secunda in care sa nu ma gandesc daca nu cumva o sa plec cu el in plete :)))
N-a fost asa, a iesit bun si s-a mancat tot, cu drag banuiesc, ca doar nu e nimeni atat de simpatic, incat sa manance ceva rau, de dragul meu ...:)))) Oricat de dragalasa as fi ..... :))))))

Niciun comentariu: