duminică, 6 septembrie 2009

Tortulet de duminica cu budinca si piersici




Din ciclul "sa facem frigiderul sexy" ... un nou tort :))


Aveam compot de piersici ... si era pacat sa-l arunc ... asa ca am incropit ceva bun, desert de duminica, pentru familion !:)

Blat:
1 ou
6 linguri zahar + 1 zahar vanilat
6 linguri ulei
5 linguri faina + 1 praf de copt

- se amesteca toate in ordina in care sunt scrise


- tapetam tava si turnam compozitia


- lasam la 180 gr, timp de 20 min; asa arata gata copt




* preparam o budinca de vanilie, conform instructiunilor de pe plic :P
* feliem cu grija piersicile dintr-un compot



* cand blatul s-a racit, il taiem cu grija in doua si il insiropam cu zeama de la compot
* punem un strat generos de budinca si asezam feliute de piersica pe ea



* peste piersici eu n-am mai pus nimic, dar daca aveti mai multa budinca, mai puneti un strat si deasupra
* punem blatul - capac si il ungem cu un strat subtire de budinca, apoi decoram cu ce mai avem :)) ... piersici, frisca, krantz ...



4 comentarii:

Unknown spunea...

mergea si caramel pe deasupra? (de fapt, eu cred ca as pune caramel peste orice :))

Ada spunea...

Daaaa, sunt sigura ca ar fi mers caramelul deasupra ... mmmm, ce nebunie trebuie sa fi iesit ... dar a fost bunutza si asa :)

Unul din multi! spunea...

Hallo Ada si bine te-am regasit!
Scuze ca nu am mai dat pe la tine, dar timpul asta...ce bine ar fii daca ziua ar avea cel putin 48 de ore,asai?!
Dar asta este!
Ada, am trecut sa-ti ofer doua premii, care te asteapta aici;
http://laurasichandich.blogspot.com/2009/09/premii-de-la-cami-camila.html
si care sper sa te bucure.
Iar cu acesta vizita , doresc sa-te felicit pentru minuntele retete preparate si mult spor si succese si pe viitor!
Cu prietenie
Laura S.

Ada spunea...

Iti m ultumesc mult Laura!! Promit sa le ridic indata si cu ocazia asta sa mai si dau o raita oe blogul tau:)
Din pacate si la mine ziua e mult, mult prea scurta :(