joi, 27 martie 2008

PRAJITURA "HAPPY HOUR"

Sursa: forumul emisiunii Happy Hour




FOI:

10 albusuri se bat spuma cu
300 g zahar, apoi se adauga
300 g nuca prajita si macinata si
4 linguri rase de faina

Se coc 4 foi pe dosul tavii (ca la Snickersul Pocai, doar ca e mai subtire putin compozitia)

CREMA:
10 galbenusuri se amesteca cu
300 gr zahar
2 linguri de faina
100 ml lapte caldut

Se fierb la foc mic, amestecan intr-una, pana se ingroasa.
Dupa racire se amesteca cu 2 pachete de unt (400 gr)


Se pune crema intr foi, iar ultima se unge cu un strat subtire de crema.


GLAZURA:
- se caramelizeaza 250 gr zahar in care adaugam 200 gr nuci prajite si taiate bucatele
- se intinde pe un fund de lemn (cica ud, sa se desprinda mai bine, eu n-am stiut )
- dupa racire se dezlipeste, se pune intre 2 foi de hartie (de copt am folosit eu) si se zdrobeste cu ciocanul de snitele
- se presara peste crema de pe ultima foaie si se da la rece cateva ore (desi noi am atacat-o imediat )

Niciun comentariu: