vineri, 16 aprilie 2010

Pulpa de porc cu cartofi si ardei kapia





Reteta o am de pe TVR ...

600 g pulpa de porc
6 cartofi
3 adrei kapia

* pulpa de porc am taiat-o cuburi si am pus-o la marinat in urmatorul amestec: vin (eu am pus rosu, voi sa puneti alb), lamaie, condimente, sos picant, ulei, feliute de usturoi, boabe de piper.
* am sigilat vasul cu folie alimentara si am lasat-o la macera peste noapte


* a doua zi am pus putin ulei in tigaie si am turnat amestecul din vas - am lasat la prajit pana s-a rumenit frumos pe toate partile


* intre timp, am fiert cartofii pe jumatate, in coaja; i-am curatat, i-am taiat cuburi si i-am pus peste carne cand aceasta era aproape gata


* am adaugat ardeiul kapia taiat cubulete


* si am lasat la foc potrivit, amestecand din cand in cand
* am condimentat cu sare si piper si cam asta a fost tot

Niciun comentariu: