vineri, 25 septembrie 2009

Salam de biscuiti




150 ml lapte
100 ml apa
5 linguri zahar ( data viitoare pun 7)
5 linguri cacao
250 g unt (sau margarina, cum vreti)
600 g biscuiti (eu am folosit petit beurre, si voi ramane fidela lor!)
esenta de rom

- punem pe foc apa, laptele, zaharul si cacaoa
- cand s-au omogenizat, luam de pe foc si adaugam untul si romul
- biscuitii ii rupem in bucati mari si ii punem intr-un vas mare
- turnam peste ei siropul (eu l-am turnat cald) si amestecam energic, astfel incat toti biscuitii sa treaca prin sos (recunosc, mi-am bagat manutzele in ei :D)
- intindem o bucata de folie - aici tehnicile sunt diferite ... puteti presara chestii pe ea, eu n-am pus nimic
- punem tot maglavaisul pe folie si il adunam frumusel in forma unui salam mai gros
- cu ajutorul foliei rulam frumos si modelam
- impachetam totul si in folie alu si dam la frigider 1-2 ore
- se taie felii si se papa
- se pastreaza la rece si e foarte bun


*** se pot adauga tot felul de chestii ... nuci, alune, stafide, rahat ... noua insa ne place asa, simplu!

5 comentarii:

bucatariadenysei spunea...

mmm ce bun e...mi-ai adus aminte de prajitura asta...tre sa o fac si eu ptr weekend-ul viitor...

Ada spunea...

Asta mica n-a mancat pana acum, dar de data asta nu s-ar mai opri :)))
E foarte buna reteta asta. Vei fi incantata. Eu n-o mai schimb!!!

Ninulescu spunea...

Si eu o fac, daca puteam intra mai repede pe net o faceam astazi, dar asa ramine pe luni..cred.., ce coincidenta chiar salam de biscuiti si ciorba de perisoare, daca era si paste la felul 2 era meniul meu preferat complet :D

itsybitsy spunea...

am facut si eu,i-am facut o poza si i-am trimis-o sotului pe mail.m-a "amenintat "ca daca nu ii las si lui macar o felie la cit de bine arata divortam..:)))))

Ada spunea...

:)))) Itsy ... mi-ai inveselit ziua de la ora 6 !!! Multumesc!