sâmbătă, 17 decembrie 2011

Placinta cu foi si mere, by Maia :)


inainte de orice, se pune hartie intr-o tava si se unge cu putin ulei ...

apoi se pune o foaie, se unge cu ulei, se pune alta deasupra ei, se unge cu ulei si se mai pune una peste ele, care se unge cu ulei  :)) deci in total 3 foi una peste alta :)


se pun mere pe jumatate de foaie ...

se intoarce cealalta jumatate peste ...

si se aduna de la stanga la dreapta, ca un acordeon

se fac 4 astfel de "acordeoane" :D, si se aseaza in tava, unul langa altul

se ung cu ulei si se lasa la cuptor 10 minute

apoi se unge cu un amestec de ou si lapte si se mai lasa 30 min la cuptor


Iar la final, arata asa ...
si nelipsita sectiune ...

A fost cea mai buna placinta din cate am mancat vreodata ... ca a fost facuta in proportie de 80% de fata mamii draga :X:X:X
Te iubesc din toata inima mea, fetita harnicuta si priceputa !!!!

8 comentarii:

Paradis spunea...

Foarte delicioasa arata si o fetita tare frumoasa si harnicuta !

Ada spunea...

Multumesc mult! Maia e pasionata de bucatarie, sper din suflet sa ramana asa si mai incolo :)

Dana spunea...

Bravo Maia,cu asa o mama nici nu se putea altfel!
Draguto ce foi sunt ca atat am salivat privind-o incat nu mi-am dat seama ce foi ai folosit :-)).

Ada spunea...

Sar'na! :D Sunt foi de placinta, iti arat mai tarziu de care :)

DiaMar bucataria galbena spunea...

Frumoasa foc mica ta bucatareasa.A iesit sigur o placinta pe cinste din manutele ei micute.Va pup cu drag si va doresc sa aveti un CRACIUN FERICIT alaturi de toti cei dragi.

Ada spunea...

Multumim din inima!!! Si noi iti dorim sarbatori frumoase alaturi de cei dragi si multa, multa sanatate! S-a rezolvat pana la urma cu coletul ?

DiaMar bucataria galbena spunea...

Am trimis un e-mail,dar daca nu a ajuns imi pare tare rau.Am primit si iti multumesc foarte mult pentru el.Este tare frumos si folositor.Mii de pupici si Sarbatori fericite sa aveti.

Ninulescu spunea...

Delicios tare arata placintica :D si daca o vad doar in poze e si foarte sanatoasa ! :)))
La Multi Ani, Ada, An Nou Fericit !