joi, 20 octombrie 2011

Placinta cu mere 2




Tot de la Teo ... :)) (atentie, urmeaza caietul magic !!! )

2 oua
10 linguri de zahar
15 linguri de ulei
15 linguri de lapte
1 praf de copt
~ 600 g faina (incepeti cu 400, apoi mai adaugati )

- se amesteca in ordinea scrisa si se adauga faiana pana se obtine un aluat care nu se mai lipeste de maini
- se fac foi si se pune ce umplutura vrem ... eu am ales tot mere, ca aveam niste datorii ;) :))))))

A iesit o pufosenie, mai mergeau mere, dar data viitoare stiu. E dulce, e pufoasa ... buna rau !!! Sar'na Teo !!!

3 comentarii:

DiaMar bucataria galbena spunea...

Eu ador merele,deci imi place tare mult ce vad aici.O zi buna.Daca-ti face placere poate ma vizitezi si tu.

Ada spunea...

Multumesc mult !! Cu mare drag voi veni, eu apreciez tot ce inseamna bucatarie din pasiune :) O zi minunata si tie!

Geaninutza spunea...

si eu fac frecvent aceasta prajitura, ne place tuturor, mai ales toamna cand avem mere din belsug de la socri de la tara

trebuie consumate, iar aceasta prajitura e numai buna de executat

te pup Ada