joi, 7 iulie 2011

Salata de vinete cu rosii coapte




Azi am sarbatorit cu Laura Adamache, noul ei domeniu :), asa ca a trebuit sa execut ceva, din respect pentru munca Laurei! Am ales o reteta simpla, dar bunaaaaaaaaaa ... cum nu mi-am imaginat!!!
Multumesc Laura pentru reteta asta minunata, si multumesc mamei tale, ca te-a stresat atat de mult cu zgomotul acela, incat ai tinut minte reteta :))

Avem deci nevoie de:

1 vanata (eu am avut una mica, asa ca am modificat reteta)
2 rosii medii
o ceapa mica
3 linguri de ulei
sare dupa gust

- am copt vanata pe flacara
- rosiile le-am copt pe tabla
- le-am curatat si le-am lasat la scurs vreo 2 ore
- am tocat impreuna rosiile cu vanata, am adaugat sarea, uleiul putin cate putin si la sfarsit ceapa


Deliciooooooss !!!!!! Acum am gustat si eu, si imi place la nebunie!!!
Multumesc, Laura!!! Si sa stapanesti fericita noua casuta, sa ne aduci mereu in ea retete dementiale, asa cum faci de atata timp!


2 comentarii:

sarah spunea...

chiar ca-i buna salata asta.am incercat-o si eu si chiar ma pregateam s-o postez.o seara minunata!
PS:imi place manichiura ta foarte mul:)

Ada spunea...

Sarah, sa va fie de bine si voua :) E tare bunuta, intr-adevar!! Manichiura deja trebuie refacuta, dar e frumusica, imi place si mie tare mult :) Multumesc !!!