duminică, 10 iulie 2011

Salata visurilor mele

- o salata verde
- 4 rosii
- 4 fire ceapa verde
- o legatura de marar
- 2 linguri ulei
- o lingura de otet
- sare

* salata se spala si se RUPE (nu se taie!) in bucati
* rosiile se taie cubulete
* ceapa se taie in doua feluri: partea alba se taie in rondele frumoase, partea verde in bucati de cca. 1 cm
* mararul se taie si el mai mare si se pune peste restul legumelor
* se amesteca uleiul, otetul si sarea si se gusta - daca mai trebuie ceva, acum e momentul
* se poate adauga si o jumatate de pahar cu apa, in care ati dizolvat o lingurita de zahar, asa cum se face pe aici, dar asta e asa ... o chestie care mie nu-mi place la toate salatele, iar la asta nu o fac
* turnam dressingul, amestecam usor, lasam 10 minute sa se invaluie in arome si ... pofta buna !!!!

6 comentarii:

sarah spunea...

tre' sa fie tare buna.sincera sa fiu n-am pus niciodata in salate marar.folosesc cilandro sau patrunjel.o sa incerc si mararul.o duminica minunata!

Ada spunea...

Sarah, iti promit ca nu vei regreta ! :) O seara frumoasa !

retete- ina spunea...

e buna sigur,salata asta n-ar trebui sa lipseasca, zilnic e buna

Ada spunea...

Asa e, Ina !! :)

Mirabela spunea...

Si eu sunt un fan al mararului si il folosesc in aproape toate salatele de vara :D. Felicitari pentru retete deabia am descoperit blogul tau si am facut prajitura cu rabarber care este super.

Ada spunea...

Multumesc mult, ma bucur ca ti-a placut :) Mararul cica face bine :)) ...