joi, 17 martie 2011

Clatite - reteta de baza 2 :))

Ia ... exact ca la sefa pe blog, este ???:))





Asadar ... a adus tata 2 kile de nutella .... as aca am treaba pana o termin. Noroc cu Laura si cu clatitele ei minunate - care ma ajuta sa scap repede de ea :)))

Voila:
- 125 g. faina (integrala)
- o priza de sare
- 2 oua, batute
- 200 ml. lapte
- 100 ml. lapte batut
- 100 ml. apa minerala
- o lingura mare de rom sau cateva picaturi de esenta de rom ori vanilie
- 3 linguri ulei de floarea-soarelui

* eu n-am pus esenturi deloc si apa am inlocuit-o cu apa rece, ca n-aveam minerala ... iar in loc de lapte batut am pus kefir :))))
* am batut usurel ouale
* am pus faina in castron, am adaugat ouale, uleiul si kefirul
* am mixat tot bine, apoi am adaugat laptele si apa
* le-am lasat sa se odihneasca vreo 10-15 min si apoi le-am copt
* desi au iesit multe (tigaia mea e micaaa), in acest moment nu mai exista nici macar o urma a clatitelor in bucataria mea. Ceea ce inseamna evident, ca le-au placut la nebunie !!! MULTUMIM LAURA ~!!!!!!







6 comentarii:

Cristina spunea...

Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaai, lasa dulciurile ca va imbolnaviti:))))))))

Ada spunea...

Zi-i lu' papa chestia asta, ca el aduce cu plasele :)))
Eu ma supun ... nu depun ... =))))
Eu am mancat salata de varza cu ardei gras si ulei de masline. No, astia mici, "e" pofticiosi .. ce sa fac ??? :D

Cristina spunea...

:))))))))))))
Sa nu le faca mama:))))Mai bine da-le si lor salata ca-i mai sanatos:p

Ada spunea...

Le-am dat, si mi-au zis sa mananc eu buruieni :D Ma rog, unii, nu toti ;)

Laura spunea...

Ada, esti atat de dulce si haioasa!!!!! Te iubesc! :P

Clatitele sint suuuper, si no.1 si no.2 :))
Te pup!!!

Ada spunea...

Si eu te iubeeeeeeeeesc !!! :P