sâmbătă, 9 iulie 2011

Varza ardeleneasca cu afumatura


imi pare rau ca pozele nu sunt reusite ...

* am taiat deci o varza medie am masat-o putin cu sare si am lasat-o sa-si astepte randul ;)
* intr-o cratita incapatoare, am pus cateva bucati de slanina (sotul meu e ardelean, pita si slana-s la baza, in orice :))) ) iar cand s-au topit am adaugat niste costite afumate si le-am perpelit bine
* cand astea au fost facute, am taiat o ceapa marunt si am aruncat-o peste ele
* am adaugat si varza, am condimentat si NU AM ADAUGAT NICIUN STROP DE APA !!!!
* i-am pus capac, am facut focul mic si ... am asteptat sa se termine :)
* trebuie amestecat din cand in cand, dar in graba, apoi punem iute capacul la loc
* cand carnea se desface de pe os si varza se topeste-n gura ... e gata !!!
* nu e grasa (desi in poza asa pare !), are mult sos si e atat de buna, ca-ti vine sa o mananci pe toataaaaa odata :D

Niciun comentariu: