duminică, 16 octombrie 2011

Salata de rosii cherry cu telemea




Am primit de la prietena mea un lighenas de rosii mini-cherry - niste minuni de rosii, de marimea cireselor, dar cu un gust ... mmmmmmmmmmmm ...
Cum era pacat sa le las sa se strice, le-am pus azi dimineata in traista, am mai aruncat acolo una-alta de prin frigider si ce mi-a iesit, ati vazut deja! :)
O nebunie de salata, aromata, gustoasa ...

Am pus asadar:
- o ceapa rosie
- un ou fiert tare
- un ardei kapia
- rosioarele (n-am idee cat au cantarit!)
- 150-200 g telemea
- o legatura de patrunjel
- ulei de masline
- sare, piper


* eu am pus intai uleiul de masline intr-un bol incapator
* am adaugat sarea si piperul, atat cat am crezut eu si am amestecat bine
* am adaugat rosiile taiate in doua (a fost munca de chinez batran, sa tai atatea rosii de marimea unei cirese .. in 2 :))), dar a meritat!) - apoi oul taiat cubulete, patrunjelul tocat mai mare, ardeiul taiat tot cuburi si telemeaua tot asa, ceapa taiata rondele ...
* am amestecat cu grija si am mancat toti cu o poftaaaaaaa de nedescris

Multumim Lenutei pentru rosii si mie pentru inspiratie :)
Iar voi ... sa aveti pofta !

Un comentariu:

Anonim spunea...

eu pun si lamaie cam pe toate salatele