miercuri, 3 februarie 2010

ARIPIOARE LA CAPAC




Nu-i nicio smecherie ... sunt atat de simple si ataaaaaaaaaaaat de bune, incat ma intreb daca voi mai prepara de acum puiul in alt mod !!!!
Teo, din nou, MULTUMESC!!!

Am luat un capac (de la oala de 8 litri, singurul de metal pe care il am ... dar promit ca voi mai lua o oala cu capac :))) ) si am asezat frumos aripioarele pe el. Am condimentat bine, am asezat capacul peste o cratita umpluta pe jumatate cu apa, am asezat peste aripioare cateva cubulete mici de unt si am turnat o cana de apa peste ele.
Am dat totul la cuptor la foc moderat.
Am trecut toate experientele pe car ti le ofera o reteta noua :)) : untul a crus de pe aripioare pe capac, de pe capac in cuptor ...:)))
Dar a meritat, e cel mai bun pui pe care l-am mancat vreodata!!!

3 comentarii:

Miha spunea...

Am facut si eu candva. Is delicioase! :)

Ada spunea...

Daaa, absolut delicoase !!!!

geaninutza spunea...

interesanta reteta