sâmbătă, 9 iulie 2011

Salata Ica, Rozica & Oli

Daca ati inceput sa radeti cand ati citit titlul, va asigur ca daca o mancati, va trece instantaneu !
E o nebunie de salata, o bunatate (sau bunaciune, cum ar zice unchiul meu!:)) !!!!!
Am participat la "crearea" ei in mica masura, dar n-am putut sa nu v-o aduc si voua .... si daca am taiat macar un ou, se cheama ca am lucrat la ea, deci .. am voie :)))

O sa incep prin a le multumi celor 3 minunate femei, ca m-au invatat sa fac delicioasa asta (si nu numai!), si continuam cu reteta ...

- cartofi fierti
- oua fierte
- rosii
- castraveti
- ceapa verde
- patrunjel
- ridichi

Se taie toate cat de cat uniform, si se pun intr-un vas incapator. Se adauga sare, piper, ulei, otet si se amesteca cu grija.
La final, se pune intr-un pahar o lingura de zahar si se umple pana la jumatate cu apa; se amesteca pana e zaharul dizolvat si se toarna peste salata. Chestia asta ii da o stralucire aparte si un gust mai bun ;)

Cantitatile le stabiliti voi, in functie de ce avti prin frigider. Va garantez ca o sa va placa mult de tot !

Niciun comentariu: