luni, 9 ianuarie 2012

Cornulete cu nuca




 Ingrediente:

- 250 g. margarina/unt
- 300 g. faina
- 150 g. nuci macinate
- 100 g. zahar pudra
- esenta de vanilie
- 1 lingura rom/coniac (optional)
- zahar pudra


Mod de preparare:

Se freaca untul cu zaharul si vanilia, se adauga nucile macinate, romul, apoi, treptat, faina.

Aici Laura a facut altfel, insa eu am intins o foaie si am taiat cu un pahar cornuletele :) pe care le-am asezat apoi pe hartie de copt, in tava.
Au iesit MI-NU-NA-TE !!!!!






Multumim, Laura!!!

2 comentarii:

Laura spunea...

Vaaai, scumpa mea, cum de le-am pierdut eu pe astea??? ...arata atat de bine, iar tehnica cu paharul e mai mult decat geniala :P
Mersi de doua ori!!!!!!!!!!!
...si multi pupici :)

Ada spunea...

Multumesc din suflet, Laura!!! Nici nu stiu cand au disparut ... au fost exceptionale !!! Te pupam !