miercuri, 12 octombrie 2011

Salata de toamna




Imi plac gogosarii ! Gogosarii nostri. Astia pe care ii gasesc toamna, in piata. asa ca in fiecare toamna ii bag in salate.
De data asta, va propun o salata cu cartofi, cu oua ... deci una care sa tina lejer loc de "felul 2" !

Am luat asadar 4 cartofi medii, 3 oua fierte tari, un gogosar, 2 cepe lunguiete si o mana de rosii mini-cherry :)


Le-am taiat cum am crezut ca e mai bine si le-am pus gramada intr-un vas incapator


Am condimentat cu sare si piper, am adaugat ulei de masline si otet si am servit!A fost un deliciu! POFTA BUNA !!!

2 comentarii:

Claudiu spunea...

Mmmmm! Gogosarii nostri de toate zilele! Carnosi, dulci, zemosi si sanatosi. Multumim de reteta!

Ada spunea...

Da, sunt unici ... mereu astept toamna cu drag !!! :)
Sa va fie pe plac salata !:)