vineri, 9 martie 2012

Chec glazurat pentru copii :))


Poate ca n-as fi postat aceasta reteta, pentru ca ea mai exista deja pe aici, doar ca de data asta am facut o "schimbare de modificare" astfel incat Maia sa poata manca mai mult chec decat de obicei ...

Am preparat un chec ca cel de AICI, dar am scos cacaoa si esenta de rom din el. L-am copt intr-o forma mai interesanta, l-am lasat la racit si in timpul asta am preparat glazura:
Am pus la topit pe aburi ciocolatele Kinder (Riegel) si Kinder SchokoBons, Yoghurette si nu mai stiu ce minunele de ciocolatele mai aveam prin sertar :) toate pentru copii.
Cand au fost pe jumatate topite, am luat o lingurita si am amestecat puternic in ele, pana cand le-au topit si pe celelalte. Am obtinut o glazura minunata, cu un gust divin, un amestec de iaurt, crema de lapte si ciocolata, exact ce imi doream !!!
Am turnat minunatia peste checul racit, am aruncat cateva bilute argintii deasupra si aurii pe pliuri si ... voila, checul copilului meu, care recunosc, a fost mancat in mare parte de ... oamenii mari care l-au vazut :))
Pentru a nu stiu cata oara, am realizat ca orice lucru, facut cu dragoste, iese PERFECT !!!

3 comentarii:

Dana A spunea...

Super!O sa-l incerc si eu pentru ca toate retele de pe blogul tau care le-am incercayt au fost delicioase.

Ada spunea...

:) ailaviu Dana !!! :)

Dana A spunea...

ailaviu tu