marți, 1 ianuarie 2008

CHEC CU CACAO

Sursa: Laura






2 oua
o cana zahar
2-3 plicuri zahar vanilat
1/2 cana lapte
1/2 cana ulei
2 cani faina
1 praf de copt
cacao
esenta de rom
putin lapte

- ouale se mixeaza cu zaharul si vanilia
- se adauga restul ingredientelor, mai putin romul si cacaoa
- se mixeaza bine
- 1/4 din compozitie ramane asa
- restul se amesteca cu cacaoa (2 linguri bune) si romul
- daca e prea groasa, se subtiaza cu lapte
- in tava unsa, setoarna mai intai compozitia alba
- pe mijlocul ei, se toarna in linie, compozitia maro
- se coace la foc mic
- se incearca cu paiul, daca iese curat, este copt

8 comentarii:

Alexia spunea...

Salut.Super buna reteta asta. Am incercat si eu, a iesit super bine.Mi-ar place si mie sa atasez poze pe blogul meu cu rezult final.BAFTA IN CONTINUARE.

raluca spunea...

Am exclus rom si zahar vanilat. Am facut de 2 ori reteta: prima data a iesit cam inecacios, cred ca am pus cam multa faina.. a doua oara am facut cu 1 cana ulei in loc de 1/2 SI 1/4 PRAF DE COPT si a iesit PERFECT!!!

vero spunea...

eu am pus esenta de vanilie in loc de rom pentru ca nu am avut,iar in rest am respectat reteta si pot sa spun ca a iesit foarte,foarte bun
multumim pentru reteta

Ada spunea...

Multumesc de pont, e bine de stiut ca iese bun si asa :) sa aveti pofta, acusica ma bag si eu la un chec ... nu le-am mai facut de mult :)

vero spunea...

buna
ma duc sa fac iarasi acest chec delicios
pupici din partea familiei mele

Monica Deaconescu spunea...

Multumesc pentru reteta! Eu am pus exact cantitatile mentionate de Ada si a iesit perfect. Recomand cu incredere reteta tuturor!

Monica Deaconescu spunea...

Multumim Ada pentru aceasta excelenta reteta! Eu am pus exact cantitatile mentionate aici si a iesit perfect. Recomand cu incredere reteta tutror!

Monica Deaconescu spunea...

Multumim Ada pentru aceasta excelenta reteta! Eu am pus exact cantitatile mentionate aici si a iesit perfect. Recomand cu incredere reteta tutror!