marți, 1 ianuarie 2008

CHEC CU CACAO

Sursa: Laura






2 oua
o cana zahar
2-3 plicuri zahar vanilat
1/2 cana lapte
1/2 cana ulei
2 cani faina
1 praf de copt
cacao
esenta de rom
putin lapte

- ouale se mixeaza cu zaharul si vanilia
- se adauga restul ingredientelor, mai putin romul si cacaoa
- se mixeaza bine
- 1/4 din compozitie ramane asa
- restul se amesteca cu cacaoa (2 linguri bune) si romul
- daca e prea groasa, se subtiaza cu lapte
- in tava unsa, setoarna mai intai compozitia alba
- pe mijlocul ei, se toarna in linie, compozitia maro
- se coace la foc mic
- se incearca cu paiul, daca iese curat, este copt

8 comentarii:

Alexia spunea...

Salut.Super buna reteta asta. Am incercat si eu, a iesit super bine.Mi-ar place si mie sa atasez poze pe blogul meu cu rezult final.BAFTA IN CONTINUARE.

raluca spunea...

Am exclus rom si zahar vanilat. Am facut de 2 ori reteta: prima data a iesit cam inecacios, cred ca am pus cam multa faina.. a doua oara am facut cu 1 cana ulei in loc de 1/2 SI 1/4 PRAF DE COPT si a iesit PERFECT!!!

vero spunea...

eu am pus esenta de vanilie in loc de rom pentru ca nu am avut,iar in rest am respectat reteta si pot sa spun ca a iesit foarte,foarte bun
multumim pentru reteta

Ada spunea...

Multumesc de pont, e bine de stiut ca iese bun si asa :) sa aveti pofta, acusica ma bag si eu la un chec ... nu le-am mai facut de mult :)

vero spunea...

buna
ma duc sa fac iarasi acest chec delicios
pupici din partea familiei mele

Unknown spunea...

Multumesc pentru reteta! Eu am pus exact cantitatile mentionate de Ada si a iesit perfect. Recomand cu incredere reteta tuturor!

Unknown spunea...

Multumim Ada pentru aceasta excelenta reteta! Eu am pus exact cantitatile mentionate aici si a iesit perfect. Recomand cu incredere reteta tutror!

Unknown spunea...

Multumim Ada pentru aceasta excelenta reteta! Eu am pus exact cantitatile mentionate aici si a iesit perfect. Recomand cu incredere reteta tutror!