duminică, 30 noiembrie 2008

ARDEI IUTI ... DULCI



Asta e reteta retetelor, toata lumea o iubeste :X
Eu nu, ca nu mananc ardei iuti, dar toti cei care i-au mancat la mine, au fost incantati!

1 kg ardei iuti
1 litru otet pt muraturi
1 kg zahar

- zaharul se pune in otet si se dizolva la foc mic; dupa topire se stinge focul
- ardeii se taie felii de circa 1 cm (cu tot cu samburi) si se pun in oala cu otet
- dupa 10 min se iau ardeii si se pun in borcane mici, apoi le umplem cu otet.
- ii ducem in pivnita si ii servim cand vrem
- eu mai am si din 2003, deci tin muuuult :))))

3 comentarii:

Fendy spunea...

Wow, credeam ca numai mama are reteta asta :D.Noi ii numin ardei marinati...sunt o minunatie :X:X:X pup

Fendy spunea...

Si apropo, noi ii combinam si cu ardei bulgaresti :)

Ada spunea...

:)) eu am gasit reteta asta intr-o revista Practic, acum foarte multi ani. Ma bucur ca am mai gasit pe cineva care sa-i adore !!!