vineri, 13 martie 2009

DELICII CU NUCA

Sursa: revista



Ieri, desi eram bolnava-bolnava-bolnava, rasfoiam cu Maia niste reviste de prin 2000 ... si am gasit o prajitura care se numea "Delicii cu nuca". Ieftina, rapida ... am zis hai s-o incerc.
Daca respectam reteta, nu iesea nimic :)) noroc ca mai am ceva experienta si m-a ajutat. Am facut deci modificari pe parcurs, ca sa iasa comestibilA chestia. Pentru cei care vor sa o incerce, musai sa le respecte!

Reteta:
150 g faina
150 g zahar pudra
100 g nuci taiate
4 oua
2 linguri cacao
2 plicuri zahar vanilat

+++++++
150 ml lapte (de la mine putere :)))
inca cel putin 50 gr zahar

Daca vreti ceva simplu si rapid, merge. Daca o mai repept vreodata, am sa-i bag un strat de gem, ca asa am mancat-o, cu gem la mijloc :)))
Dar e putin probabil, la cate retete mai am de testat =)))

Un comentariu:

retete- ina spunea...

boarte bun,felicitari,mi-ar place si mie