duminică, 6 ianuarie 2008

PUI SHANGHAI



!!!! AM MODIFICAT RETETA, PENTRU CA AM GASIT-O PE CEA ORIGINALA, DUPA CARE AM FACUT EU!!!

1 piept de pui dezosat
3 oua
200 g faina
3 linguri sos de soia
1 lingura mustar
1 legatura marar
Maggi Apetit sau Secretul Gustului
piper
ulei

- carnea se spala si se taie in fasii subtiri
- se condimenteaza cu maggi si piper
- ouale se bat cu maggi, adaugam sosul de soia, mustarul si verdeata tocata
- bucatelele de pui le trecem prin faina, apoi prin amestecul de oua
rumenim carnea in ulei incins, la foc mediu
- se serveste cu sos de maioneza si smantana

* eu n-am pus marar decat de gust

2 comentarii:

Diana C, spunea...

Imi dai si mie o bucatica?

Sous Chef spunea...

asta este reteta originala de pui shangai , si cea care se face cu faina , sos de soia, lapte ,piper sare usturoi , oua