sâmbătă, 21 aprilie 2012

Pui cu sos de legume


Stiu ca si voi aveti momente de-astea ...cand va vine sa aruncati pe geam oalele si cratitele si tigaile ... pentru ca nu mai stiti ce sa gatiti ... ei bine, unul de-asta am avut eu ieri ... asa ca am scos rapid doua copanele de pui si inghetate bocna cum erau, le-am pus intr-o craticioara ...
Am adaugat o ceapa rosie medie, taiata in cuburi, o ceapa verde, un usturoi verde, 4 catei de usturoi uscat, 6 rosii cherry congelate, o rosie proaspata, un sfert de ardei gras (deci cam ce gasiti prin frigider!)... sare si piper ... am acoperit cu apa, am pus capacul si am lasat sa fiarba la foc mic, timp in care am curatat niste cartofi si i-am pus la fiert pentru un piure.
 Cand sosul a scazut asa ...
 am scos pulpitele de acolo pe o farfurie, am turnat tot ce era in craticioara in blender si am executat un sos de nota 20 !!!!


 Am pus piure-ul intr-un poche, am facut floricele, am pus pulpita si am acoperit-o cu sos ....

Tot ce se vede pe aceasta farfurie, a fost mancat de ... MAIA (??!!??)
Incredibil, dar adevarat ...

Si mirosea intr-un fel .... de era sa lesin, mancand nenorocita aia de branza ............ ;)

Un comentariu:

Dana spunea...

Ce bine arata,o sa-l incerc si eu.Pup fata gospodina!