marți, 1 ianuarie 2008

GOGOSI MARBELA

Sursa: Poca - culinar.ro




500 g faina
3 linguri zahar
2 oua + 1 galbenus
200 ml lapte caldut
25 g drojdie proaspata
3 plicuri zahar vanilat
1 praf de sare

- drojdia se pune la dospit intr-o gropita facuta in faina, amestecate cu o lingura din zahar si ceva lapte caldut
- dupa ce a dospit drojdia, se adauga ouale si galbenusul mixate bine in prealabil, restul de zahar, zaharul vanila si sarea
- se amesteca cu o lingura de lemn
- se adauga putin cate putin laptele caldut, amestecand mereu cu lingura
- cand s-a omogenizat cat de cat, il scoatem pe masa si il framantam bine, pana devine elastic sau il punem pentru 10 minute la robot
- daca este nevoie se mai poate adauga putina faina
- se pune la dospit pana isi dubleaza volumul (45 - 60 min)











- se rastoarna pe masa pudrata cu faina si se intinde o foaie relativ subtire
- se taie cu ajutorul unui pahar cu gura mica Si se mai lasa la crescut 15-20 min



- se pun la prajit in ulei incins bine, la foc potrivit



- se intorc pe ambele parti, se scot pe servetele absorbante si apoi se pudreaza sau nu cu zahar


2 comentarii:

Anonim spunea...

Imi place foarte mult definitia dragostei... Am o fata de 17 ani care urmeaza a fi lovita de durerea dragostei....

http://torturipentrucopii.blogspot.com/ spunea...

arata foarte bine gogosile
mie nu imi ies niciodata multumitor de pufoase
deja imi e pofta

voi urma si eu indicatiile