sâmbătă, 18 septembrie 2010

Cea mai buna ciorba de fasole pastai




Inspirata de www.cevabun.ro

700 g fasole pastai
2 rosii
1 dovlecel
1 morcov
1 ardei kapia
o ceapa
150 g iaurt
150 ml suc de rosii
sare
frunze de telia si leustean

- am fiert fasolea in apa cu sare, am adaugat morcovul rondele, ardeiul kapia maruntit si ceapa taiata marunt
- dovelecelul l-am curatat, am scos miezul si l-am taiat cubulete
- am taiat si rosiile cubulete, cu coaja cu tot pentru ca erau din gradina :)
- cand fasolea si morcovul au fost fierte, am adaugat dovlecelul si rosia
- cand si ele au fost fierte, am amestecat iaurtul cu sucul de rosii si le-am adaugat in ciorba
- am pus telina si leusteanul si am acoperit pentru 5 min

... e atat de buna, incat sotul meu a mancat 4 farfurii ... =))=))=))

8 comentarii:

mira spunea...

mergea niste ustoroi pisat la urma, putin... era si mai buna.

si mie imi place fara carne, e mult mai buna. si culmea si sotul meu mananca mai nou:)))))

arata foarte bine:D

VertAnge spunea...

Daca e cea mai buna, trebuie sa o incerc neaparat! ;)

Ada spunea...

Promit solemn ca o sa va placa !! :)

Ada spunea...

Mira, reteta originala zicea ceva de usturoi, mie insa mi-a fost teama :D
Poate data viitoare incerc ...
Multumesc!

Blogul lui Jeny spunea...

Yamm... ce bine arata!!! Acasa am pus-o pe mama sa-mi faca de multe ori, doar ca anul asta fasolea nu prea s-a facut, ploile... Dar noi punem si usturoi un pic... Mor dupa ciorbita asta, si mi-e dor de ea, ca aici nu avem pastai ...

Anonim spunea...

Fooooooaaaarte buuuuna! Cu adevarat e cea mai buna ciorba de fasole!:)

Anonim spunea...

Fooooooarte buuuuuna! Cu adevarat e cea mai buna ciorba de fasole! :)

Anonim spunea...

Nu imi vine sa cred!!!!!Este prima reteta de post care mi-a iesit!!! Si avea asta mica din burtica o pofta de ciorba de pastai.....multumim pentru reteta :*