duminică, 21 noiembrie 2010

Conopida cu pesmet




Exista retete pe care le mostenim si e MUSAI sa le ducem mai departe ... asta e una dintre ele :)
O mostenesc de la mama soacra si vreau sa o duc mai departe, pentru ca e exceptionala (chiar daca nu e tocmai sanatoasa ;) )





Asadar ... am desfacut conopida in buchetele, le-am spalat bine, si le-am pus la fiert in apa cu sare






















Separat, am pus pesmetul cu putin ulei si sare si le-am perpelit impreuna







Cand conopida a fost fiarta (dar nu terci!:D), am scurs-o si am pus cu grija buchetelele in pesmet






















Le-am intors si le-am sucit pe acolo pana a intrat pesmet peste tot
Pe unde n-a intrat, l-am bagat eu cu forta :D

Iar aceste este rezultatul final! Noua ne place tare, tare mult!





Si o sectiune, cu dragoste! :)

POFTA BUNA! 



Un comentariu:

Norica Panaitescu spunea...

Si noua ne place conopida cu pesmet; am invatat de la mama