joi, 21 iulie 2011

Salata de telina cu maioneza




Sursa: pokhas.com

Iata ca am regasit-o pe Poca, dupa o pauza lunguta, si am avut o surpriza de proportii sa gasesc pe blogul ei, niste retete dementiale de .. MANCARE :))
Am incercat salata de telina si a avut un succes neasteptat. Ne-a placut la nebunie tuturor, iar eu mi-am amintit de ce o iubeam atat de mult pe Poca ... pentru ca nu face parte din frustratele care striga dupa oameni "E reteta mea!!!!", pentru ca fiecare reteta de-a ei incercata de mine, a fost un succes, pentru ca e o frumoasa, o talentata si ... gata, ca dupa aia i se urca la cap, si striga dupa noi :)))
Te pupam Poca, si eu si barbatu' meu si copchilu' .. toti, te pupam, pentru toate retetele minunate pe care ni le-ai dat. Am bagat pokhas la favorite si ... sa avem spor de-acum :)

Asadar ...

1 telina
1 mar
2 morcovi
cateva frunze de patrunjel
1 borcan de maioneza ( 470 gr.)
piper

- am bagat telina, morcovii si marul la robot
- am facut maioneza din 2 oua
- le-am amestecat
- nu am ornat cu patrunjel, ca n-am avut :P

FOARTE BUNAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!

Mama Ica a zis ca ea o face cu ulei de masline si zeama de lamaie, deci fara maioneza, si ca e foarte buna. Eu o cred, si o voi incerca.
Pofta buna !

8 comentarii:

Pokhas spunea...

Mama, ce de laude numai pentru mine :D
auzi, da' cum adica "ma iubeai " ? Acuma nu ma mai iubesti? Of !
Ma bucur ca v-a placut salata, si noi o facem des pentru ca e rapida si se mananca mereu. Totusi n-ai mentionat nimic vizavi de eventualele ei efecte asupra sotului :))
hai te pup si ma bucur ca m-ai gasit, te-am trecut si io la favorite pentru ca ai retete accesibile pe gustu' si dupa fortele mele :D

Ada spunea...

Pai te iubesc fata, iubirea asta e forever, ca sa zic asa :D Nu se modifica ;)
Despre efectele asupra sotului, ti-am scris la tine ... de-aia te lasasem in curent, ca ma luai cu altele :)))

Te pup si eu, si maine fac cartofii la cuptor, ca vine tata la masa ;)

Pokhas spunea...

Asa deci, ca nu stiam cum e cu iubirea asta :D
ma bucur ca a avut salata efectu' scontat, si vezi ca si semintele de mac sunt afrodisiace, vezi in ce i le bagi :))

Ada spunea...

:)) na, acu' stii !!!
Seminte de mac zici ??? Alea nu erau de dormit ??? :))))))))))

Pokhas spunea...

Nu stiu, io am citit ca-s si afrodisiace asa ca i le-am bagat in prajituri ca sa fiu sigura, au avut efect, dupa ce ne-am terminat treaba, a adormit , intr-adevar :))

Ada spunea...

Hahaha :)))))))))))))))))

Vezi, stiam si eu ceva !!!! Adevraul era la mijloc !! :)))

Anonim spunea...

Ada, pot sa mai postez, chiar daca ultimul mesaj este de anul trecut? Marius-Adrian Raducea

Ada spunea...

Cu siguranta :)