vineri, 13 februarie 2009

OSTROPEL DE PUI

Reteta de la Isabela





Pentru ca am poftit 2 ani la ostropelul Izei :D, azi am decis sa-l fac!
Rezultatul: am cazut pe spate si eu si sotul ... e clar ca o s-o iubim si pe Iza, alaturi de Poca si de Maia, pana la adanci batraneti :))))))

- asadar, avem nevoie de niste bucati de pui, eu am folosit 1 spate, 2 aripi si 2 pulpe superioare; le-am condimentat cu sare si piper
- le prajim in putin ulei, acoperite cu un capac, pana ce sunt bine rumenite
- adaugam putin vin alb si lasam sa se evapore (fara capac)
- scoatem carnea si adaugam 7 rosii taiate cubulete mici ;) - adaugam sare si cimbru (busuioc)
- lasam fara capac sa fiarba pana scade
- curatam 7-8 catei de usturoi si ii storcosim cu unealta speciala :D
- dizolvam o lingurita de faina in 2-3 linguri de apa si adaugam peste rosii
- punem carnea si usturoiul, amestecam usor si mai lasam cateva minute la foc mic
- este senzational ... pe cuvantul meu
-

3 comentarii:

Unknown spunea...

Ada salivez de bine ce arata :P ma bucur nespus ca v-a placut
week end placut

Ada spunea...

Multumim la fel! A fost extraordinar de bun!!!!

Anonim spunea...

Motivating post. You have an out of the ordinary review on this material along with I shall be subscribing to your rss feed also expect you will post another time rapidly on analogous topics. But I am interested on what your expose ressources for the publish are? Thank you

As a final point , permit me thank you for your understanding with my English as (I'm confident you have figured this by now,), English is not my mother language as a result I am utilizing Google Translate to build out what to jot down what I sincerely want to say.