sâmbătă, 9 iulie 2011

Gulas de vita cu galuste de faina





Reteta galustelor de faina am gasit-o pe un suuuuuper site, si anume al Bucatarului Maniac, caruia ii multumesc din suflet pentru tot ce am gasit acolo azi :)
L-am pus in dreapta paginii, langa Laurele mele dragi, acolo unde ... stiti voi, numai oamenii importanti stau ;)

Continuam cu reteta de gulas:
- am taiat cubulete 700 gr de pulpa de vitel si le-am pus la calit intr-o cratita incapatoare
- dupa ce s-au perpelit pe toate partile, am adaugat un pahar mare de vin (eu rosu, Lacrima lui Ovidiu din '97 :))) ) si l-am lasat sa se evapore, amestecand din cand in cand
- cand s-a evaporat, am mai pus unul (deh, incepea sa-mi placa mirosul ...) si am repetat figura cu evaporatul
- am taiat marunt 3 cepe medii si le-am pus peste carne, amestecand usor; ceapa isi lasa putina zeama, asa ca nu exista pericole
- am bagat la mulineta 2 morcovi mici, 2 rosii (pe care le-am transformat in suc) si am pus totul peste carne
- am adaugat 2 pahare de apa, ceva condimente (Mirodenia, boia iute si piper) si am lasat sa fiarba la foc potrivit, cu capacu'ntro dunga, circa ... cateva ore ...
- intre timp, am curatat si am taiat in 8, vreo 7-8 cartofi
- cand carnea era aproape fiarta, am adaugat cartofii si i-am dat viteza focului
- am preparat galuscutele delicioase, le-am pus in sos si am pus un pumn zdravan de patrunjel
- am acoperit cu folie de aluminiu, am stins focul si am plecat la duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus, ca era 79 de grade in bucatarie la mine !!! :)))))

PS: DOAR EU am gustat ... mmm, un vis ... restul mananca maine, la aer curat, pe terasa, asa ca doar maine seara va spun parerea publicului ...



Niciun comentariu: