luni, 23 martie 2009

CIORBA DE FASOLE CU CIOLAN AFUMAT



Aceasta ciorba este printre preferatele Maiei, deci v-o recomand cu caldura :))

- am fiert fasolea (de-aia colorata) in 2 ape
- separat, am pus oasele afumate (taiate in bucati mai mici) la calit
- dupa ce le-am perpelit pe toate partile, am pus apa si le-am lasat sa fiarba bine (am luat spuma, etc)
- am scurs fasolea si am adaugat-o in oala cu oasele; am facut focul mic si am lasat sa fiarba putin impreuna
- am calit o ceapa, 1/2 ardei gras rosu, o rosie si 2 morcovi; morcovii i-am taiat rondele
- le-am pus in ciorba si am preparat rantasul (am calit putina faina, dar nu mult, sa nu faca rau :P, am adaugat o lingura plina de bulion si am amestecat totul bine; am stins cu zeama din ciorba si am lasat sa fiarba pana s-a ingrosat)
- am taiat marunt ceva tarhon de la borcan si am pus in ciorba
- am adaugat rantasul, bors magic, maggi, sare, iar la final, o mana buna de cimbru
- am papat cu ceapa rosie, conform imaginii :))

Niciun comentariu: