duminică, 25 septembrie 2011

Solutia perfecta pentru mobila de pal lucios

De multa vreme caut o solutie cu care sa-mi curat bine si USOR mobila de bucatarie ... am tot incercat tot felul de solutii, de combinatii, cumparate, facute in casa ... nimic nu m-a multumit ...
Pana intr-o zi, cand am primit de la cineva un recipient micut, cu un lichid verzui in el ... mi-a zis sa il incerc ...
Ei bine, l-am incercat, si de atunci sunt DEPENDENTA !!!! Nimic nu curata mai bine, mai usor si mai frumos, mobila mea de bucatarie !!!
Solutia se numeste Kitchen Cleaner si este de la Amway ... o firma care are multe produse bune, dar care pe mine m-a cucerit cu asta si cu pasta de curatat metale!
Va atasez cate o poza cu fiecare, si va sfatuiesc sa vi le procurati repede (daca nu stiti de unde, va recomand eu cu drag pe cineva serios!) pentru ca o sa va faca viata mai frumoasa si mai usoara!!!

Minunata solutie ...

si pasta de metale, cu care imi fac oalele frumoase :X

2 comentarii:

Octavian Vita spunea...

Intradevar foarte bun produsul de curatat mobila.

Ada spunea...

Ma bucur ca mai vine cineva sa confirme. :)