duminică, 29 martie 2009

MINI CHECULETE

Reteta vine de la Laura A., o alta prajitureasa de nota 10 !!! Multumim Laura, si pentru reteta asta, si pentru restul retetelor !






200 g zahar
250 g faina
3 oua
120 ml ulei
130 ml apa
1 plic praf de copt
1 plic zahar vanilat
1 varf de cutit bicarbonat
1 lingura mare de cacao

- mixam timp de 10 min ouale cu zaharul, zaharul vanilat, uleiul si apa
- amestecam faina cu praful de copt si bicarbonatul si adaugam la compozitie
- impartim totul la 2 si jumatate o amestecam cu cacao
- turnam compozitia alba in forme, pana la jumatate, apoi punem in fiecare forma cate o parte de compozitie cu cacao
- amestecam usor cu o scobitoare, ca sa obtinem efectul marmorat
- coacem la foc mediu (190-200 gr)circa 35 min

DELICIOASEEEEE !!!!

7 comentarii:

Cristina spunea...

Ce ''pohta'' mi-ai facut..........ma tot uit la ele si nu stiu cum sa ma impart intre gradinarit si bucatarit
Cred ca-mi las sapa si lopata de-o parte si le prestez si eu

LauraAdamache spunea...

Ada draga splendide checuletele tale. Te pupic si multumesc mult ca le-ai incercat!!

lauralaurentiu spunea...

Am lansat un concurs culinar pe care il gazduiesc pe blogul meu, viziteaza-ma daca vrei sa participi.

~PakKaramu~ spunea...

Pak Karamu reading your blogs

Anonim spunea...

Multumesc pentru un blog interesant

Anonim spunea...

J'aime vraiment votre article. J'ai essaye de trouver de nombreux en ligne et trouver le v?tre pour être la meilleure de toutes.

Mon francais n'est pas tres bon, je suis de l'Allemagne.

Mon blog:
meilleur taux rachat credit ou rachat de credit au meilleur taux simulation

Ada spunea...

Multumesc tuturor !!! Sunt cele mai bune checulete din lume!!! Doar stiti ca eu am cele mai bune profesoare ;)

Vielen Dank! Sie können auch auf Deutsch schreiben, wir werden Sie verstehen (Besser als im Frazösisch! :) )