duminică, 15 februarie 2009

ESCALOP DE PORC CU CIUPERCI

Reteta de la Maya



O nebunie de papica !!! Maia, am reusit, multumim de reteta!!:D

- asadar, pentru ca aveam niste ceafa de porc pregatita, am decis sa i se alature ea escalopului! Am prajit-o in putin ulei, am scos-o si am pus-o la caldurica!
- in uleiul ramas in tigaie, am pus o ceapa taiata marunt, am adaugat vreo 300-400 gr ciuperci taiate felii si am calit totul bine
- cand mi s-au parut moi, am pus 3 rosii taiate cubulete mici si pentru ca n-au fost asa zemoase am mai pus vreo 1/2 de canita de apa
- am condimentat si am lasat sa fiarba la foc mic
- cand erau aproape gata am adaugat o lingurita de faina dizolvata in ceva apa
- am mai lasat 2-3 minute si am stins focul
- am servit cu cartofi natur si carnita ce astepta cuminte
- FOARTE BUN !!!!!!!!!!!!
(n-am avut timp sa mai bag si la cuptor, dar data viitoare probam si asa!)

Niciun comentariu: