luni, 3 octombrie 2011

Gogosele cu iaurt


Delicioaseeeeeeeeeeeeeeeeee ...

Ingrediente:

200 g iaurt
1 ou
150 g faina
1 lingurita praf de copt
coaja de lamaie
un praf de sare

* iaurtul se amesteca cu oul, sarea si coaja de lamaie
* faina se amesteca cu praful de copt si se adauga la iaurt
* se pune uleiul la incins
* se ia aluatul cu lingurita si se pune in uleiul incins
* se lasa la prajit, la foc moderat - ATENTEIE! sa nu le ardeti!!!
* se intorc (unele se vor intoarce singure!)
* se scot pe servetele, apoi se muta intr-un vas cu zahar pudra si zahar vanilat si se invart pana ... ametesc :D

Avantaje :
- nu au zahar in compozitie
- se fac uluitor de repede
- sunt nemaipomenit de bune

Dezavantaje:
- sunt prea putine !!! :)))
POFTA BUNA!

10 comentarii:

retete- ina spunea...

super,multumesc de reteta,astea poate imi ies,chiar aveam dor de gogosi,pupici

Blogul lui Jeny spunea...

Yammm, am sa incerc si eu, iaurtul le face acrisoare. Demult nu am mai facut gogosi... O zi buna !!!

Ada spunea...

Da, chiar sunt delicioase si merita incercate !!!!

rebecca spunea...

un deliciu dar unii mai tin si diete!ce e de facut?

Ada spunea...

Cei care tin dieta, prepara gogosele pentru cei pe care ii iubesc :X

Anonim spunea...

Felicitari, esti in tribuna de azi !!
http://www.tribuna.ro/stiri/actualitate/bunata-539i-de-pe-blogurile-sibienilor-70534.html

Ada spunea...

O surpriza mare de tot!!!! Multumesc!

Anonim spunea...

Draguto gogosile tale sunt bestiale!Le-am facut cu Tudor(sti ca e super pasionat de gatit ).Au mancat si calaretii ...nu se puteau oprii,am facut doua portii si sau dus in 15 min. cat am baut o cafea :-).Pupalai!

Anonim spunea...

Bravoooooo!!! Cele mai bune gogosele si corabioare pe care le-am incercat! Esti un adevarat talent culinar si asta ma inspira si pe mine sa incerc mai mai multe retete de pe blogul tau...mai in gluma mai in serios imi place sa merg pe mana ta.:P
Na gata...te-am pupat!:)
Aaaa am uitat sa ma semnez...Precena ta...LENUTA :))

Ada spunea...

Pe cuvantul tau ??? :))))
Eu stiu ca sunt o valoare (ca ca mine nimeni n-are! De talent zic! :)) ) si sunt exagerat de harnica, frumoasa si modesta ... Ma bucur ca mergi pe mana mea ... maine te duc in oras daca vrei :D
Iar pentru maine, am o reteta de cartofi, o nebunie !!! Musai pe stergaru' de la mamaia ;) Fii atenta ca acusi pun poze :))