duminică, 5 octombrie 2008

MARMORKUCHEN

Sursa: instrusctiunile tavilor de silicon :P




Ingrediente:
200 g unt sau margarina moale
250 g zahar
5 oua
400 g faina
1 plic praf de copt
2-3 linguri cacao
2-3 linguri lapte

Am incalzit cuptorul la 170 de grade
am mixat zaharul cu untul pana s-au omogenizat
am adaugat ouale, unul cate unul, amestecand bine dupa fiecare
am pus praful de copt in faina si le-am turnat peste aluat "mixand" cu lingura, ca sa nu ajunga pe breton faina :-D, apoi cu mixerul bine-bine
am cantarit ce am obtinut si am imparti la 2
jumatate l-am lasat asa, iar in cealalta jumatate am adaugat cacaoa si laptele si am omogenizat
am luat tava cea noua de silicon :-P
am pus aluatul alb in ea si am nivelat
am turnat aluatul maro si am nivelat
am luat "scula" de marmorat :lol: (FURCULITA !!!), si am inceput sa fac ... valuri :-D
cuptorul era cald, am bagat-o la mijloc si am pus ceasul la 90 min
cand nu s-a mai lipit de pai, am scos-o

Niciun comentariu: