luni, 24 octombrie 2011

Paste cu ciuperci si smantana


Ingrediente:
250 g paste lungi (spaghetti)
100 g ceapa
350 g ciupeci
200 gr smantana
ulei de masline
sare, piper


* am pus la fiert intr-o oala incapatoare, apa cu sare si putin ulei de masline; cand a inceput sa fiarba am pus pastele si le-am lasat pana mi-au placut (8-10 min)



* ciupercile se curata de pielita, se spala si se taie feliute



* ceapa se taie marunt si se caleste in putin ulei

* se adauga ciupercile ...

* apoi smantana si condimentele ...

* apoi pastele ... si se amesteca usor, pe foc mic, ca sa se intrepatrunda gusturile

Se servesc calde! Pofta buna !

Nota : NICIODATA nu voi mai folosi smantana Pilos ... e cea mai rea smantana pe care am folosit-o in viata mea !!!!!!!!!!!!!!!! Dar in rest, pastele au fost delicioase !!! :)

Niciun comentariu: