miercuri, 11 martie 2009

CIORBA DE VACUTA 2




- carnea se taie cubulete si se fierbe bine, pana devine frageda (eu am fiert-o in oala sub presiune, timp de o ora)
- intr-o tigaie, am pus la calit o ceapa, un ardei gras verde, un morcov, un pastarnac, 1/2 telina
- cand carnea a fost gata, am scos-o si am mutat-o in alta oala
- am strecurat zeama in care a fiert peste ea, am adaugat legumele calite, Maggi si inca putina apa
- am mai adaugat o mana buna de pastai de la congelator, 2 morcovi taiati rondele si liniute si niste telina taiata mai mare
- i-am pus capacul si am lasat-o la fiert la foc mic
- spre final, am adaugat bors magic, ca n-am avut proaspat (daca folositi proaspat, nu uitati sa-l fierbeti inainte!!!)
- am mai pus sare dupa gust si am mai dat un clocot
- dupa ce am sting focul, am pus o mana zdravana de leustean ... asta e secretul maxim !!!
- dupa vreo 15-20 min am batut un ou, am subtiat cu zeama si am trantit dresatura in ciorba
- am mai lasat-o 10 min la "hodina" (stiti ca asta-i boala mea) si gata, am atacat-o fara mila :D

Un comentariu:

Unknown spunea...

Vai ce bunatate...........Da de unde leusteanul meu sa bag eu bunatatea asta-n ciorba? ca pe aici n-am vazut...........
sa va fie de bine Ada ca tare mare ''pohta''-mi faci