luni, 9 ianuarie 2012

Prajitura "Alba ca Zapada" 1



FOI (reteta de la Maria Nicoleta Lupsa)
12 linguri dei zahar
12 linguri ulei 
12 linguri lapte
1 lgt amoniac dizolvat in lapte
1 ou
1/4 pachet praf de copt (optional)
faina cat cuprinde (am cantarit 650g, dar depinde de faina pe care o folositi!)
Se framanta un aluat din ingrediente si se coc 4 foi  pe dosul tavii - aprox. 10 min o foaie. 

CREMA (reteta de la Higeia, culinar.ro)
4 linguri faina+ 500gr. lapte dulce+ 4 linguri zahar 
Din acestea se face o crema fiarta ca la budinca.I se adauga zeama si coaja rasa de la o lamaie. 

Se raceste si se adauga la 100gr, unt frecat cu 120 gr. zahar pudra. 

Se punr intre foi imediat(aproape calduta). 
Prajitura se taie a doua zi!

2 comentarii:

mikela spunea...

Ai idee,cum se coc foile astea la un cuptor electric? Le-am facut ,dar la cuptor pe gaz si chiar nu stiu cum sa le coc intr-un cuptor Gorenje.

Ada spunea...

Eu le coc la cuptor electric de ani si ani, am meu e Bosch :P
Nu are importanta ce fel de cuptor folosesti ... coci la 180 gr timp de ~ 10 min. Pana se rumenesc :) Spor la treaba !