duminică, 11 noiembrie 2012

Clatite fara oua :)


Nu, nu ne-am apucat de post ... pur si simplu, azi dimineata, astia "mici" au mancat ultimele doua oua din frigider. Asa ca acum, pe seara, cand au cerut clatite ... a trebuit sa ma incordez puternic, sa iau pozitia lui Van Damme (nu, nu aia pe scaune, aia in care statea cocosat sa ne arate brandul :))) ) si sa nascocesc o reteta de clatite fara ou ...

Sa va "esplic" :))
- am pus intr-un vas 14 linguri de faina (ca atat am mai avut si din asta :D) si un varf de  lingurita  praf de copt
- am adaugat un varf de linguta de sare, o lingura zdravana de zahar
- am inceput sa adaug lapte (PUTEM PUNE APA CALDUTA!), pana cand am obtinut consistenta ideala pentru aluat - mi-a cerut fix 520 ml :)
- am mai pus o lingura de ulei si gata, m-am apucat de copt ...

Am facut o ora si ceva clatite ... la final le-am uns cu miere pe unele si cu Nutella pe celelalte.
S. a mancat doar cu miere, Maia doar cu Nutella :)))
Ce a mai ramas dupa o ora de copt ?
Voila:
Imi este foarte clar ca le-au placut. Au mancat in nestire ...

Si pentru mine, dupa o ora de inghitit in sec ... un ceai pentru digestie :))))))) Hai noroc! :))

PS: maine trebuie sa fac aprovizionarea, ca deja am fost certata ca nu mai fac prajituri :)))

2 comentarii:

Irina Binder spunea...

Aoleu... nu mai pot de pofta! :)

Ada spunea...

:)) asa-ti trebuie, ca si eu poftesc la cartea ta si nu stiu de unde sa o iau !! :))