sâmbătă, 23 octombrie 2010

Chiftele delicioase





500 g carne tocata (mixta porc cu vita)
un ardei gras rosu
o ceapa rosie
o lingura pasta de bulion (facuta de vecina mea, o bunatate !!!)
o bucata telina
un morcov
frunze de telina si de patrunjel
un cartofior mediu, dat pe razatoare si stors bine
1 ou
Mirodenia de la Fuchs


* toate se amesteca, se formeaza chiftelele si se trec prin faina
* se prajesc in ulei incins, la foc potrivit, sa nu se arda
* daca vi se pare prea moale compozitia, puteti adauga putin pesmet sau miez de paine mai veche ... dar sper sa nu fie cazul :)

3 comentarii:

FLIK-FLAK spunea...

Sa incerci sa le prajesti fara faina sa vezi diferenta.(mie imi plac mai mult asa, ca sa nu mai vorbesc de un minus de calorii si iti mai sugerez sa le pui la cuptor, pe hartie de copt. Aici sa vezi beneficii: nu mai consumi ulei, nu ai miros in bucatarie, nu mai speli vasul in care le prajesti si nu in ultimul si cel mai important rand, ai sa vezi cata grasime iese din ele....
Succes!

Ada spunea...

Ehhh, eu te cred dar sotul meu sigur-sigur nu :))))
Am tot incercat sa-l trec pe "sanatoase", dar cica tot porcul ramane cea mai buna leguma ... deci chiftelele neprajite ar fi ca nunta fara lautari :)))
Iti multumesc pentru sugestii oricum, si cand raman numai cu mitzuca mea promit sa le incerc la cuptor!

furnicuta boscodina spunea...

Ai observat? A venit Toamna, afara ,in blogosfera si mai ales in Dulcea Romanie.Si nu asa cu traista goala ci cu o noua provocare " nuci si usturoi" :)Te astept sa ni te alaturi :)