luni, 25 octombrie 2010

Legi de aur pentru o dieta reusita !!!

De multa vreme ma chinui sa va arat si voua, ce REGULI am eu lipite pe frigider de cand am inceput dieta :))))
Recunosc ca le-am furat de la Furnicutza de pe blog, si ii multumesc din sulfet pentru ele !!!! Imi fac fiecare zi mai frumoasa! :)


Pentru un efect de durata este preferabil a se tine la vedere

1. Daca manaci ceva si nimeni nu te vede, mananca in continuare, ca nu are nici o calorie.
2. Daca mananci prajitura cu frisca si bei bautura diet, caloriile prajiturii sunt anulate de bautura diet.
3. Daca mananci in compania cuiva si el mananca mai mult decat tine, caloriile tale nu se pun.
4. Mancarea in scop medical( ciocolata calda, gris, brandy) niciodata nu se considera la numarul de calorii.
5. Mancarea care are legatura cu uitatul la televizor ( popcorn cu unt, bomboane de ciocolata) nu se considera caci este parte din distractie.
6. Bucatelele mici de prajitura nu contin grasimi, procesul de rupere a lor duce la disparitia grasimilor.
7. Mancare linsa de pe lingura sau cutit in timpul prepararii mancarii nu contine calorii( ex, ciocolata linsa de pe lingura in timpul pregatirii unui sandwich cu ciocolata)
8. Mancarurile de acceasi culoare au aceeasi valoare calorica: ciuperci-ciocolata alba, spanac-inghetata de fistic, iaurt-crema bavaria.
9. Mancarurile inghetate, in special inghetata, nu contin calorii caci caloriile sunt unitati ale caldurii.


Cam astea ar fi :)... sa aveti o zi minunata !!!!!

3 comentarii:

Citadela Sibiana spunea...

Buna,

blogul tau a fost desemnat ca fiind unul din cele mai active din blogosfera sibiana. Felicitari!
Ridica-ti premiul de pe Citadela Sibiana (http://gigelitatea.blogspot.com)

torturi romanesti londra spunea...

super tare, daca ar fi si adevarat............... ce bine ar mai fi, iti dorec o zi minunta.

Anonim spunea...

super, super, o sa mi le lipesc si eu pe frigider. Nu stiu daca o sa ma ajute sa mananc mai putin, dar sigur o sa ma distreze...