joi, 2 septembrie 2010

Ardei iuti in saramura


Pentru ca multa lume m-a intrebat cum fac eu aceasta operatiune, iata reteta:

* am sterilizat borcanele in cuptor la 200 gr, timp de 10 min
* am asezat in ele frunze de telina, putin cimbru, catei de usturoi si fasii de hrean
* am pus ardeii cat de frumos am putut ... :D
* intr-o oala am facut pe foc o saramura 1:1 - la un litru de apa, o lingura de sare -
* dupa ce s-a dizolvat sarea am lasat apa sa se racoreasca putin, apoi am turnat in borcane peste ardei
* asta-i tot!

Eu, stiti ... never ... ever ... :D
NU MANANC ARDEI !!!
Dar Sorin devoreaza tot ce insemna picant din camara, asa ca pentru el fac. Anul trecut, a mancat ardeii pusi in acest fel, in ... 2 saptamani :)))) Au fost doua borcane de 750 ml ...
A spus sa nu-i mai fac altfel, ca asta e reteta ideala.
M-am conformat, ca asa e frumos :D Anul acesta are un borcan de 750 ml, 5 borcane de 800 ml si unul de 400 ml :D
Sper sa-i ajunga!!!

7 comentarii:

cara spunea...

ati sterilizat borcanele goale ?
pentru ca cu asa ceva incepeti
mar interesa si pe mine

Ada spunea...

Da, eu asa fac cu ardeii astia: spal borcanele bine si le las in cuptor la sterilizat. Abia apoi pun ardeii in ele!

Anonim spunea...

ardeiasii ii conservati si in alte parti?

Ada spunea...

Depinde de gusturi ;)!!!

adyscu spunea...

spuneti domnului cu ardeiul conservat in alte parti sa incerce singur...si sa dea reteta si la cei interesati..in rest sterilizarea se face pentru ca borcanul sa fie uscat si fara urme de eventuala grasime..etc a-ti incercat sa puneti si gogonele si morcov printre?..eu sunt un mare consumator de muraturi...trebuie sa le combini pe toate..ca la bunica mea ardei in saramura nu am mancat dar am sa incerc sa pun dupa reteta dumnevoastra...sanatate!!

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...

Multumesc frumos,am probat reteta anul trecut ,totul OK am o voi reface