sâmbătă, 4 septembrie 2010

Casa de piatra, Toto !!!




Dragul meu ... mai sunt cateva ore pana cand si tu, ultimul mohican :D, intri in "randul lumii" ...
E un sentiment ciudat rau ... cu jumatate de inima ma bucur pentru tine, cu cealalta imi vine sa plang de ciuda ... a trecut prea repede timpul ... mult prea repede ....
Suntem prea MARI, prea casatoriti si prea ... seriosi ...
Nu ne-a intrebat nimeni daca vrem ... ca noi nu vroiam ... mai aveam de cantat ceva la chitara si de jucat carti :D
Nu ?????????????????????????

Offf, am un nod in gat, si o nemernica (inevitabil "neputincioasa" ;) ) de lacrima s-a asezat mandra foc in coltul ochiului meu proaspat rimelat ... la naiba ... in puii mei ... :)

Hai, baga sampania la rece ... in 5 ore suntem in Bacau !!!

Sa fiti fericiti dragii mei, si sa aveti o casnicie minunata !!!





Niciun comentariu: