duminică, 5 octombrie 2008

FASOLE PASTAI LA BORCAN



- am curatat si spalat bine fasolica proaspat culeasa
- am pregatit borcanele si am pus in ele cate o jumatate de rosie curatata de pielita si cateva frunze de patrunjel si de telina
- fasolea am rupt-o ca pentru ciorba si am pus-o peste frunze
- am taiat niste dovlecei (ca i-am avut) cubulete, fara pulpa si am pus deasupra fasolicii
- am pus capacele borcanelor, FARA SA ADAUG ALTCEVA !!!
- am invelit fiecare borcan in ziar si le-am asezat frumos intr-o oala cu apa rece
- am aprins focul, potrivit de tare si, din momentul in care apa a inceput sa fiarba, le-am lasat 20 min
- le-am lasat asa pana a doua zi, cand am repetat operatiunea cu cele 20 min
- le-am dus la pivnicioara si asteapta cuminti ciorba :D

7 comentarii:

Unknown spunea...

Multumesc tare mult! Interesanta reteta asta...Sunt curios cat de gustos va fi cand voi deschide borcanele.:)

florentina spunea...

suna bine, desi sunt curioasa daca sta bine fara sare.
oricum, abia astept sa o incerc.

Florentina spunea...

suna bine, desi sunt curioasa daca o sa stea bine fara sare.

anka spunea...

Am incercat retete si intr adevar tin pe bine pe iarna.multumim pt ea.

Ada spunea...

Eu nu pun decat retete testate aici, jur pe rosu!
Anka, ma bucur ca ai confirmat acest lucru:) Sa va fie de bine!

Adela spunea...

Am pus si eu vara asta fasolea dupa reteta ta. Sunt tare dezamagita. Nici macar 1 borcan nu am putut sa-l mananc. A trebuit sa le arunc pe toate. Am respecta reteta,dar... Nu stiu de ce...Tot pe varianta cu apa si sare am sa trec anul asta...

Ada spunea...

Imi pare rau! La mine se tin in fiecare an ...