duminică, 25 septembrie 2011

Cum scapam plantele de purici, paduchi si alte lighioane :))



N-am multe flori, am putine si le iubesc ... dar vara asta au fost atacate de niste ganganii, care de care mai interesante. Am incercat cu tot felul de solutii, insa intr-un final, am descoperit solutia perfecta. Ieftina, eficienta si la indemana oricui. Pentru ca m-a scapat de lighioane, ii dau nota 10 ... USTUROIULUI !!!!

luati asadar un catel de usturoi ...

il bagati cam 1 cm in pamant si il acoperiti



La jardiniera din prima poza, am bagat 4 catei de usturoi, iar la un ghiveci normal, doar 1. Se pare ca aroma acestuia alunga toate natiile de "goange" :D

10 comentarii:

vdaiana spunea...

ooooooo mersi mult pt pont! am sa tin minte.

Ada spunea...

Cu mare drag!!! Ma bucur ca am descoperit solutia si ca o pot impartasi cu voi :)

sarah spunea...

multumesc ca ai impartasit.chiar sunt scumpe solutiile pentru astfel de daunatori.voi incerca si eu .o seara minunata

Unknown spunea...

Multumesc pt idee,chiar am trandafir japonez si inca are bobocei dar sunt plini de niste paducei mici.Maine exact asta am sa-i pun .Multumesc inca odata si un weekend minunat iti doresc.

Ada spunea...

Cu mare drag !!! Ii poti face un dus daca nu e urias si iti incape in cada. Apoi pune-i 1-2 cate de usturoi in pamant si vei scapa de lighioane :) La mine a incoltit usturoiul :)) si pentru a doua oara m-am tot intrebat vreo 2 zile ce floare o fi :))))))

coafurascorpion spunea...

Buna,am sa incerz si eu faza aia cu usturioul sper sa mearga k nu mai stiu ce sa fac sa scap d paduchii de la flori.Multumesc pt sfat.

Anonim spunea...

Am incercat si eu, fara succes, intr'un vas mic am pus chiar doi catei de usturoi. N'au facut decit sa incolteasca...

Anonim spunea...

Am pus si eu usturoi. Lighioanele sunt tot acolo, in schimb usturoiul a incoltit si creste mare. O sa am ce manca. :))

Anonim spunea...

Nu incercati cu usturoi chinezesc din comert, nu merge. Motivul: este alt soi cu alta compozitie. Incercati usturoi tare, romanesc.

Anonim spunea...

Nu merge cu usturoi din comert. Este in mare usturoi modificat genetic si are alta biostructura, deci nu emana aceleasi miresme ca si cel zonal. Folositi usturoi romanesc. Succes!