duminică, 30 august 2009

PESTE LA GRATAR (crap si caras)

De felul meu nu prea ma omoram cu pestele la gratar ... probabil stiti cu totii cum e: uscat, sec ... cu rare urme de carne ..:D
Ieri insa, am participat la un gratar cu peste, care va ramane de pomina ...
Ia uitati aici:





Asadar, cele doua bucati mari, rumenite, sunt crapul, iar restul carasi ...
Pestii erau deja curatati cand am ajuns noi, si pregatiti sa fie rumeniti. Scumpa mea vecinica i-a asezat ordonat acolo, iar eu am preparat sosul.
Cand au fost gata, i-am scos intr-un ligheam pe cei mari si intr-o olicica pe cei mici, si i-am scaldat in sos. apoi au fost acoperiti etans si lasati sa stea cuminti acolo sa se fragezeasca, pana am inceput sa-i atacam.
Va dau cuvantul meu, ca au fost deliciosi ...

2 comentarii:

Anonim spunea...

Iami..iami, o adevarata delicateţe,arata superbine, crapul si carasul sint tare gustosi la gratar, am mincat si eu odata o saramura de crap, care a fost ce-a mai buna pe care am mincat-o vreodata si de care o sa-mi amintesc toata viata cu placere, insa pe linga vinul nobil Sauvignon Blanc avea si pupici din belsug :)

Ada spunea...

Noi n-am avut pupici, dar crapul a fost inaltator :D