sâmbătă, 29 mai 2010

MASCA PENTRU PAR

Pentru ca de ceva vreme multa lume ma intreaba cu ce-mi bibilesc parul, o sa va scriu reteta mastii pe care o folosesc. Intrebarea vine pe buna dreptate, caci acum un an ma plangeam disperata ca nu mai stiu ce sa-i fac, era urat, uscat, aspru, ars ... acum e o mandrete de par, lung, frumos si santos. Iata cu ce-l bibilesc asadar ...

Pentru parul meu care este LUNG, folosesc lunar o masca facuta din:

4 galbenusuri de ou
4 linguri ulei de masline (di sansa)
4 capsule de vitamina E
4 capsule vitamina A

- le amestec pe toate cu grija, si aplic masca pe parul spalat in prealabil
- adun parul in varful capului, si invelesc in folie de plastic, cat de bine pot, pana cand totul este inchis etans
- imi pun o esarfa pe post de batic :D, imi iau inima in dinti si ma duc la Maia, care de fiecare data imi spune acelasi lucru :

"MAMIIII ... IAR ESTI CA O BATRANICA ??????"

:)))))))
(masca ramane pe par cat de mult se poate; uneori o las 30 min, alteori 3 ore .. dupa cum am timp)
--------------------------------------------------------------------------------
* dupa fiecare spalat, in loc de balsam folosesc masca cu ulei de masline de la Avon, pe care o alternez cu masca cu muguri de bambus de la Kallos (Serical)
* cateodata, cand am timp si chef, imi fac ceai de urzica sau o limonada :D fara zahar, cu care imi clatesc parul
* incerc pe cat posibil, sa nu folosesc mereu foenul, insa cum parul este des si lung, e destul de greu ... asa ca inainte de a-l usca, pun putin balsam "leave-in", care protejeaza parul la temperaturi ridicate
* nu il vopsesc decat cu L'Oreal Casting (nuanta negru-albastrui, pentru curiosi:D), care nu are amoniac, si nu fac asta foarte des
* uneori insa ... simt nevoia de suvite ... si trebuie sa aplic masca mai des :D
* revin cu produsele pe care le folosesc in curand :D

2 comentarii:

Unknown spunea...

Multumesc Ada! Nu mi-a trecut prin cap pana acum sa te intreb ce masca folosesti. Oricum, tu ai numai idei bune, se stie :D
Te imbratisez. Am sa folosesc si eu masca asta.

Ada spunea...

Pup Carmenushu' :)
Masca e foarte buna, se stie :D
Sa-ti fie de folos scumpa mea. o sa fac un capitol nou, aici pe blog, cu toate chestiile pe carele folosesc si imi plac! Sper sa aiba succes(uri) :)