miercuri, 21 septembrie 2011

Ciulama de ciuperci cu mamaliga



Ingrediente:
- 1 kg ciuperci proaspete
- 2 cepe medii
- sare, piper, vegeta
- 3 linguri smantana

ceapa se pune la calit cu un strop de apa


ciupercile se taie feliute


cand e transparenta, se pun ciupercile peste ea, si se amesteca cu grija




amestecam des dar cu blandete, pana cand ne intra toate ciupercile si in vas deja s-a adunat ceva apa de la ele



presaram ceva condimente si o lingurita de faina si amestecam bine



adaugam smantana, dupa gust (eu am pus de 3 ori cantitatea din poza, la 1 kg de ciuperci)


amestecam cu grija si lasam sa se linisteasca vreo 10 minute, timp in care o sa facem mamaliga ...












Acu' ... eu am cumparat ceaunul, de la un tigan de la Piata Cibin ... da' cica nu ma mai lasa astia sa le mai zic tigani, asa ca va spun ca erau un rrom mare, o rroama si un rrom mic :D la Piata Cibin, care vindeau tot felul de ceaune ... :)))

S-aveti pofta, dragii mei!!!

2 comentarii:

@irina_sweet_home spunea...

aaa, ce pofta mi-ai facut

Ada spunea...

:))) sa vezi cu ce pofta am papat eu ieri :)))
Merge si de post, fara smantana, e la fel de delicioasa!!!!