joi, 21 iulie 2011

Cartofi copti a la Poca





Absolut senzationali !!!

* cartofii cu coaja se spala bine de tot, apoi se taie felii subtiri, insa nu pana jos, astfel incat sa ramana intregi
* se sareaza bine si se dau la cuptor, la 250 gr, timp de 30-35 minute
* eu i-am scos si i-am sarat inca o data
* s-au mancat cu maaaaaaaaaaare pofta, asa cum ii spuneam si Pocai, fiecare si-a imaginat ce a vrut :))- Maia chipsuri, Sorin cartofi pe plita ...
Cert e ca s-a cerut bis, de doua ori !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4 comentarii:

Pokhas spunea...

Eeee, ia uite ce misto ti-au iesit tie, sunt mai rumeniti, deci la tine poti zice ca-s si chipsuri
Sa va fie de bine :)

Ada spunea...

Pai altfel cum avea sa-i manance Maia ?? ;)
Au primit 3 note de 10, ca a fost si prietena mea pe la mine si a gustat. Multumim de idee !!!

Pokhas spunea...

Deci cu placere :)

roxana spunea...

buna, ada!
chiar acum am pus si eu la cuptor cativa cartofi dupa reteta ta!
abia astept sa vad cum ies!

multa sanatate si numai bine.
roxy (de pe lucrudemana)