miercuri, 14 aprilie 2010

File de crap la gratar



Zilele astea am tinut o dieta, iar intr-una din zile a trebuit sa mananc DOAR peste ... daca n-as fi cunoscut-o pe scumpa mea vecinica (tanti Ica), cu siguranta as fi strambat din nas ... insa ea m-a invatat sa pregatesc pestele si sa-l mananc, pana la ultima bucatica :))
Si culmea, l-a invatat si pe Sorin :)))))) !!!!!

Asadar, auzind ca am in program peste, iubitul meu sot a venit acasa cu 1,5 kg de file :))) am crezut ca lesin ... il si vedeam mancand 3 zile din el !!! Aveti idee cam cat a mai ramas ??? Aproape ... nimic ;))

Voila:
fileuri de crap si file de salau ... BEFORE :)) (ca sa ramanem in termeni tehnici!)


in timp ce se rumenea pe gratarel (atentie, nu se intoarce pana nu e facut bine-bine, altfel il faceti bucatele !!!)



aici in inveleam in sosul meu magic, promit sa revin cu reteta in curand (cand gasesc pozele)



apoi imediat l-am pus la sauna, invelit in sosul ala magnific ...


si ... la gramada, deja ravasit :)) ... si individual ...




Daca va spun ca a mancat si Sclifosel, v-am convins :)?

2 comentarii:

Gospodina de Criza spunea...

Si voi aveti un Sclifosel?
Si eu fac azi peste!

Ada spunea...

Scuze pentru intarziere ... daaaaa, avem un Sclifosel sclifosicios ... acum, trebuie sa recunosc un lucru: de o saptamana, de cand mananca la gradinita la pranz, parca mananca de toate ... mult mai bine ... dar inainte era jale!!!!
Sper ca Sclifoselul vostru a papat peste ....